Sunday 24 June 2012

Iron Maiden - The Final Frontier LP

Akhirnya,setelah sekian lama berbungkus cantik,aku bukak jugak la piring hitam Iron Maiden aku ni.piring hitam edisi terhad ni dah lama aku beli,cuma baru ni je aku bukak sealed dia.sebelum ni aku pernah cerita tentang album The Final Frontier ni yang versi cd mission edition punya.boleh tengok dan klik kat sini.so yang ni layan gambar je lah eh?.Iron Maiden limited edition gatefold with 2 lp's
                                   cover depan

                                  cover belakang

antara sketch dalam gatefold ni,yang mana mascot eddie dalam berbagai rupa alien yang tak jadi untuk di 
gunakan sebagai cover untuk album ni.

Lp side one.gambar yang sama dengan muka cepan cover LP ni.

side two.cover muka eddie yang dah jadi macam alien/predator pulak.

side three.gambar band members.Bruce Dickinson(vocal)Steve Harris(bass)Andrian Smith(gitar)Dave Murray(Gitar)Janick Gers(gitar) dan Nicko Mcbrain(drum)

Side Four.gambar logo "cross keys" album Final Frontier ni.

Dan yang lain lain..
sampul untuk lp ni,gambar cross keys dengan gambar alien eddie.cross keys tu cantik kan?

yang bahagian belakang pulak ialah lirik lagu dalam album ni..

Tu je lah ceritanya..hehe..













 

No comments:

Post a Comment