Sunday 3 June 2012

3 Buku

Ada 3 buku yang aku berangan nak beli dalam bulan ni..kalau ada rezeki..
Buku yang pertama dah tentu lah buku ni.hasil tulisan mantan perdana menteri Malaysia Tun Dr.Mahathir Mohamad.dan baru2 ni ada yang keluar dalam versi bahasa melayu.so better aku cari yang bahasa melayu lah.baru best nak baca..

Ok,buku yang kedua pulak..
Buku biografi Metallica yang bertajuk Enter Night.(sempena dari tajuk lagu Enter Sandman).hasil tulisan Mick Wall.bekas editor majalah "Kerrang!" dan Metal Hammer dan juga rakan baik Lars Ulrich.aku dah berapa kali cari kat Kinokuniya KLCC tapi selalu takda.kalau ada sesapa yang ada buku ni kalau nak jual kat aku boleh bagitau.

Buku yang ketiga..
Yang ni pun aku cari kat Kinokuniya pun selalu out of stok,ramai jugak yang minat buku ni rupa nya eh?buku dokumentari kisah Iron Maiden melakukan tour seluruh dunia yang oleh official photographer Iron Maiden iaitu John Mcmurtie.
p/s :brithday aku nak dekat..sapa2 kat luar sana yang baca blog ni boleh belikan antara satu tu sebagai hadiah untuk aku..haha..

No comments:

Post a Comment