Sunday 17 June 2012

Hulk Hogan & Lars Ulrich (Metallica)

Ceritanya macam ni,sewaktu di temuramah dengan wartawan suratkhabar The Sun kat US,Hulk Hogan(bekas penggusti WWE,WCW) ni bercerita la konon nya beliau ni pandai bermain gitar bass,dan memang terer lah dalam skill permainan bass nya.lepas tu Hogan cakap pulak dia ni memang kamceng dengan Lars Ulrich pemain dram dan juga pengasas Metallica tu.Hogan siap cakap yang Lars ni ajak dia join Metallica sebagai pemain gitar bass.tapi Hogan cakap semua tu tak menjadi..
Apabila di tanya tentang statement Hogan tu pada Lars Ulrich,Lars dalam satu segmen program bual bicara bersama Howard Stern dengan selamba menjawab : "aku tak kenal dan tak pernah berhubung pun dengan Hulk Hogan,aku pun bukannya peminat wrestling,malah nama sebenar dia pun aku taktau,aku pun tak pernah offer dia jadi pemain bass dalam Metallica"
James Hetfield(penyanyi/pemain gitar Metallica)juga berkata Lars ni memang kuat ingatan memorinya,setiap apa yang berlaku hal dalam Metallica dan kisah2 Metallica yang lampau,Lars mampu mengingatinya.Lars ni ibarat ensaiklopedia dalam Metallica kata James..

Akhirnya?Hulk Hogan jadi cerita paling hangat kat US dan dalam dunia muzik heavy metal,kebanyakkan media massa kat US mengkritik Hogan dan peminat Metallica terus menerus kutuk Hulk Hogan dengan mengatakan Hogan ni penipu, dan suka berangan nak jadi mat metal kononnya..haha..

                                       lars ulrich drum solo 1992 (favourite aku)

No comments:

Post a Comment