Sunday 1 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Aku sebenarnya memang tak suka tempat yang penuh sesak dengan orang yang ramai,walau member ajak keluar pegi tempat2 macam ni pun memang awal2 aku cakap tanak pegi.aku rimas kalau pegi tempat2 macam tu..cadangnya aku suka lepak kat rumah je time malam tahun baru macam ni,dengan jalan jem penuh sesak kat KL ni..tau je la semua orang keluar nak pegi celebrate tahun baru.so aku ni pada mula nya nak keluar gi makan2 je ngan member2 aku..sekali tiba2 diorang ajak pegi Dataran Merdeka plak..aku ni dah la tak suka nak pegi tempat sesak2 macam tu,diorang lagi nak ajak aku pegi..nak tanak kena pegi jugak lah.

Kebetulan pulak aku terpikir nak shot gambar2 bunga api,tapi tak bawak pulak kamera compact aku,yang member aku ni kebetulan nak singgah rumah dia dulu,dan beliau sudi kasik aku pinjam kamera dia,dapat la aku ambik gambar2 bunga api...tapi aku memang tak terror bab2 fotografi ni,aku main shoot je..ini la hasilnya yang tak berapa nak menjadi..heheh

                                                  Bangunan Sultan Abdul Samad
 
Ni pulak gambar bunga api yang tak berapa nak menjadi..












                                                   yang ni ok skit kot?hehe

                                                      aku main petik jek..heheh


                                                       bunga yang berapi

ni je la yang aku dapat shoot tadi..sori la kalau tak cantik..aku pun bukan pandai sangat bab fotografi ni..terima kasih jugak pada kawan2 yang sms aku,yang inbox aku kat facebook,twitter,yang anta virtual card dan ada jugak yang telefon aku tadi hanya untuk ucapkan selamat tahun baru..semoga kalian juga di murah kan rezeki,beroleh kejayaan yang ingin di capai pada tahun ni..insya allah..TERIMA KASIH banyak2..

Dan Ingatlah..walaupun tahun berganti,bulan berganti,hari berganti,yang patut di ingatkan ialah,ajal kita sebenarnya semakin hampir..cuma kita tak tahu bila masa nya.jangan di fikirkan tentang duniawi saja..

1 comment: