Thursday 12 January 2012

Ayam ke Chicken?

Semalam aku teringin sangat nak makan nasi ayam,so aku pegi la ke satu kedai ni..sambil tengok2 menu yang di beri oleh waiter tu,aku pun order la..
Aku : bang,saya nak fried chicken rice 1,teh o ais 1.
Tukang ambik order : ok,tu je ke?lain2 tanak?pencuci mulut ada ni.
Aku : tu je lah..nanti order banyak2 tak abis pulak..
Tukang ambik order : ok,tu je eh?emm..yang fried rice ni nak ayam ke chicken?
Aku : (sambil garu kepala) eh.bukan ke sama bunyi nya tu?
Tukang ambik order : (sambil gelak)..sori bang,silap pulak,ayam tu nak yang crispy ke biasa?
Aku : owhh..yang biasa je lah..

Hehehe..memang lawak time tu..aku ngan member aku nak gelak tapi tepaksa la tahan kan pasal tanak bagi dia malu..hehe..biasa lah,telajak perahu boleh berundur,telajak kata kena gelak la jawabnya..heheh
                                                  ayam ke chicken ni? heheh..

No comments:

Post a Comment