Monday 10 February 2014

Mike Tramp Kena Buli



Pas Mantab adalah talkshow komedi yang di tayangkan setiap minggu di siaran tv Indonesia.pengacara rancangan ini di barisi oleh 3 pelawak terkenal Indonesia iaitu Parto,Andre Taulany dan Sule.
Ada satu episod dalam siri ini mereka telah menjemput Mike Tramp (ex-White Lion)untuk sessi interview,tetapi menjadi lawak dengan komedi spontan yang berlaku antara Mike dan ketiga2 mereka..aku yang tengok sorang2 pun boleh ketawa..heheh..
Apa pun,layan dulu video ni,memang lawak,walaupun aku tak berapa faham sangat cara percakapan mereka..

6 comments:

  1. hahaha kesian mike tramp, blur sangat muka dia kena interview

    Btw,mana Ayu Azahari?

    ReplyDelete
  2. hura hara...hahaha...tapi memang susah nak paham bahasa indon yg pekat ni...biasa tgk cerita indon pun mesti guna subtitle...

    ReplyDelete
  3. Dah kerepot pun..Tapi lebih hensem berbanding time muda...:0)

    ReplyDelete
  4. pengacara yang pakai spek tu memang kelaka,aku perna dulu pasang indo pack tengok opera ntah lupa dah aku tajuk dia... memang selamba saja lawaknya..

    ReplyDelete
  5. Opera van java memang favorite family aku. Safee Sali pun kena goreng dengan diaorang.

    ReplyDelete