Thursday 26 April 2012

Tarikan Seksual Pelik

Selain Zoophilia (tarikan seksual/ingin mengadakan hubungan seks dengan haiwan)terdapat berbagai perangai pelik manusia pada zaman ni.dan salah satu nya yang aku pernah baca dalam surat khabar adalah sindrom Mekanofilia iaitu tarikkan seksual terhadap kenderaan seperti kereta,kapal terbang,basikal,motosikal dan pelbagai jenis kenderaan bermotor yang ada skang ni..seperti yang berlaku kepada seorang lelaki dari US ni yang bernama Edward Smith.beliau bukan je beperangai pelik,malah mengaku bercinta dengan kereta miliknya dan pernah melakukan seks dengan kereta nya lebih dari pada 15 kali..! dia melakukan seks dengan kereta nya jenis Volkswagen berwarna putih yang di beri nama "Vanila".walaupun berkelakuan begitu lelaki dari Washington,US tu mengatakan beliau bukan lah lelaki yang tidak waras,malah beliau mengatakan cukup mengagumi "teman wanita"nya itu.
                                   Edward Smith bersama "teman wanita"nya

Tambah beliau lagi,kerana cinta dan kasih terhadap "teman wanita"nya itu beliau selalu mengarang sajak.menyanyi dan meluahkan kata2 romantis terhadap keretanya.Edward Smith yang masih bujang ni berkata beliau juga tidak mempunyai keinginan seks terhadap wanita,dan kali terakhir beliau menjalinkan hubungan dengan wanita ialah kira2 15 tahun yang lalu.lain pulak ceritanya yang terjadi kepada seorang lagi lelaki yang mengalami sindrom yang sama,pada tahun 2007,seorang lelaki,Robert Stewart di hadapkan ke mahkamah Ayr Sheriff,Scotland kerana melakukan hubungan seksual dengan sebuah basikal di sebuah hotel di Scotland.Robert semasa di temui oleh pekerja hotel di bilik hotel nya Robert hanya memakai baju tanpa memakai seluar di dalam bilik hotel nya dan pekerja hotel tu mendakwa melihat Robert sedang memegang basikalnya dan cuba melakukan hubungan seks...hehe..macam2 perangai manusia pelik2 hari ni kan?
terdapat juga pelbagai nama saintifik bagi kes seksual pelik2 ni..antara nama2 tersebut adalah :

 Formicofilia.
-Formichophilia adalah seseorang yang ghairahnya memuncak ketika seekor atau beberapa serangga kecil, semut, ataupun kumbang, merangkak berjalan di atas tubuhnya. bahkan para penderita formicofilia sengaja membiarkan binatang tersebut merangkak di bahagian genitalnya, mereka mencari sensasi rasa geli atau sengatan yang dilakukan oleh serangga tersebut.

Dacryfilia (Dacrylagnia)
-Dacryfilia (dikenal juga sebagai dacrylagnia), sebuah kelainan seks yang melibatkan perilaku agresif terhadap lawan jenisnya, sebuah ghairah yang memuncak apabila ia melihat lawan jenisnya menangis. secara sederhana Dacryphilia adalah sebuah kepuasan seks yang diperolehi dari kesedihan, penderitaan psikologi mendalam. berbeza dengan kelainan seks lainnya, kerana selama hubungan intim, seseorang dacryfilia akan terdapat tangisan.(ghairah dalam tangisan,bole macam tu?)hehe..

Nasofilia (Fetisisme Hidung)
-Nasofiilia adalah kelainan seksual yang menggunakan hidung dalam meraih kepuasan seksualnya. Seorang nasofilia memiliki keinginan untuk melakukan hubungan intim dengan mengfungsikan hidung sebagai sumber rangsangannya. Bahkan mereka memiliki penilaian tertentu terhadap bentuk dan ukuran hidung secara spesifik,kerana hal tersebut merupakan sebuah daya tarikan seksual.(ni lagi la pelik..)

Spektrofilia
Spektrofilia merupakan kelainan seksual, penderitanya memiliki tarikan seksual terhadap sosok hantu. Bahkan ada satu sumber di internet yang menyatakan bahwa untuk merasakan kenikmatan-kepuasan seksual, maka seseorang spektrofilia harus bersekutu dengan setan, iblis, jin, bahkan memerlukan sebuah kematian untuk memanggil (hantu, jin, setan, dll). Walaupun dilihat dan kedengaran pelik bagi masyarakat di dunia barat, namun ia benar-benar terjadi, sebuah hubungan intim antara manusia dan makhluk ghaib.(betul ke?apa pun jangan kita sesekali bersekutu dengan syaitan,kelak akan terjadi syirik dan semakin sesat)

Kesimpulan nya..semakin maju ke depan manusia pada zaman ini,tetapi semakin mundur akhlak dan perangai nya,seolah2 kita kembali ke zaman jahiliah pulak..minta di jauhkan la sifat2 seperti ni.

p/s : ada sorang kawan aku ni dah kawen,tapi hari2 suka berfantasi seks,asyik cerita yang pelik2 tentang fantasi seks beliau..kalau macam dia la,apa nama yang sesuai yang patut di berikan pada sindrom yang berlaku kat kawan aku ni eh?fantasi sex maniac?hahah... Miss Y mesti gelak kalau baca ni,dan tau sapa yang aku maksudkan..hehe

No comments:

Post a Comment