Sunday 19 August 2012

Selamat Hari Raya

Sempena kedatangan Syawal ni,aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada :

*Kawan2,teman2 baik aku,rakan sekerja aku,saudara mara aku,dan bos aku.
*Orang2 yang pernah menyakitkan hati aku,yang pernah memfitnah aku,yang memburuk2kan aku,yang tak suka kat aku,yang menipu aku,aku ucapkan selamat hari raya aidilfitri jugak
*Orang yang pernah aku sakitkan hatinya secara sengaja atau pun tidak aku memohon ampun dan maaf andai aku bersalah.segala salah dan khilaf dariku harap di maafkan.

Dan last sekali,raya pun raya gak,tapi jangan lupa pada mereka yang susah,yang memerlukan.jangan lah mensisihkan mereka ni.
Macam aku,aku sambut secara sederhana,takda pakaian yang mahal2,takda barang yang mewah,kadang orang susah pun takda nak fikirkan benda ni walau nak beli baju sepasang kurung nan biru pun takda duit.

So,kembali ke asal,kita 0-0 lah.ok?selamat hari raya juga aku ucapkan untuk pengunjung yang rajin singgah kat blog aku ni.maaf zahir batin,semoga bergembira di aidilfitri

Stay heavy
\m/

No comments:

Post a Comment