Monday 31 August 2015

Sehati Sejiwa



Selamat menyambut hari merdeka kepada seluruh pembaca yang rajin jenguk sini,rakan2 blog,rakan2 kat facebook dan juga pada bebudak berbaju kuning taik kucing yang sibuk menyemak nak berdemo yang engkau orang sendiri tak tau apa yang kau perjuangkan.dari pada buat demo bodoh yang menyusahkan orang awam yang lain,ada baiknya kau baca,selidik,dan kaji sejarah Malaysia ni.aku rasa yang ramai2 tu yang kononnya memperjuangkan hak yang batil kononnya tu pun ada yang buta sejarah..hoi! hari ini Merdeka la hormat sikit bulan kemerdekaan ni.tak kisah la kau nak marah kerajaan ke nak suruh bapak kau tu letak jawatan ke,tapi ini merdeka,tak guna tagline hari kebangsaan tahun ini #sehatisejiwa sedangkan jiwa masing2 masih belum Merdeka.

Malas nak cakap banyak,masing2 dah bangka,sendiri faham sudah la.cuma pada hari ini tolong hormat sikit hari merdeka,esoknya kau nak tongang terbalik ke nak menyalak ke nak tido tengah jalan ke lantak kau la.tolong hormat sikit perasaan orang lain.

Salam Merdeka (yang tak merdeka)Sehati Sejiwa.



geng baju kuning ni jugak yang bagus



4 comments:

  1. Selamat menyambut hari kemerdekaan untuk semua rakyat Malaysia.
    Best wishes always and personally untuk aku its so important very very critical that Malaysia tetap aman, makmur, sapa nak sekolah ada sekolah, sapa nak kerja ada kerja. Amin.

    ReplyDelete
  2. kalau perasan kat TV/radio dah tak guna slogan "1malaysia" lagi

    ReplyDelete
  3. semoga malaysia terus aman damai,

    ReplyDelete
  4. minion is gay
    one eye agenda
    just like merdeka

    ReplyDelete