Tuesday 25 November 2014

Sting WWE







Secara peribadi,Sting dan The Undertaker adalah 2 wrestler yang aku minati.perwatakan mereka yang berunsurkan dari dunia gelap memang menarik.Sting yang sentiasa memakai corpse paint kat muka dia yang ala King Diamond memang aku suka.bukan macam John Cena ngan Hulk Hogan tu yang pakaiannya je dah berwarna warni..heheh..memang aku tak suka langsung.

Setelah sekian lama menyepikan diri dari dunia gusti,khabar angin yang mengatakan Sting akan muncul di WWE akhirnya menjadi nyata.beliau membuat kejutan dengan muncul di acara 'pay per view' Survivor Series ahad lalu dengan membantu team John Cena memenangi perlawanan menentang team Authority pimpinan Triple H.


Sting nak belasah Triple H


Ada juga desas desus yang mengatakan Sting akan menentang The Undertaker dalam acara Wrestlemania pada tahun hadapan.kalau betul memang best la dapat tengok dua legend yang aku suka ni bergusti.tak kisah la walau diorang dah tua pun..heheh..dah nama pun sukan hiburan kan.so,setiap perlawanan tu memang dah siap jalan ceritanya untuk menghiburkan penonton.

Sting juga antara penggusti yang aku minati sewaktu aku budak2 dulu sejak dari zaman NWA/WCW lagi.sejak beliau tukar pewatakan ke arah kegelapan ni,aku rasa perwatakan ni la yang paling cool.walaupun gusti sekarang tak macam dulu lagi,tapi takpa lah,sesekali layan apa salahnya..

7 comments:

  1. Replies
    1. Layan jugak kadang2 tapi kat TNA kan dia kurang menonjol..

      Delete
  2. tv malaysia dulu2 lebih pada WWF...bintang2 WCW/NWA macam Sting kurang glamer...

    ReplyDelete
  3. aku suka sting zaman rambut bros ....

    ReplyDelete
  4. masa kecik dulu aku minat gusti ni,
    bila dah besar minat tu dah kurang..

    ReplyDelete
  5. serius lawa corpse paint Sting ni

    ReplyDelete
  6. thank you for mengupdatekan aku sikit2 pasal WWE sekarang..
    aku dah tak tahu dah...

    ReplyDelete