Thursday 31 July 2014

This Is Your Life - RJD Tribute Versi LP

Untuk versi cd nya boleh tengok kat sini http://xyruszone.blogspot.com/2014/05/rjd-this-is-your-life-tribute-to-ronnie.html

Apa macam korang punya raya?ok?seronok?aku raya secara sederhana je lah macam aku cakap sebelum ni.anyway,ni aku punya rekod raya..heheh..




Apa yang menarik,walaupun double lp,harganya tak sampai 100 ringgit pun,memang berbaloi la harga lp baru macam ni..

songlist side A,B,C,dan D

gatefold


sebelah kiri


Layan gambar je la yek..


sebelah kanan




Piring merah menyala..mungkin sebab semua royalti album ni terus ke Stand Out And Shout Cancer Fund (yang di miliki oleh RJD) sebab tu piringnya warna merah kot?
Tu jelah gambar yang ada..heheh..untuk ulasan panjang dan terperinci boleh tengok versi Jepun kepunyaan abang Deaf kita di sini : http://deaf-angel.blogspot.com/2014/04/this-is-your-life-japanese-version.html

9 comments:

  1. Uwaaaaa cantiknye...clearnye artwork tu...
    Tu vinnie appice ke?.. wahhhh detail sangat...

    Ko bebaik main ni malam... jiran sebelah dengar ada ayat kill the king.
    Danger ah dorang tepon polis hhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..rekod ni main time siang je bole kuatkan volume..mlm Layan deep purple jek..hehe

      Delete
  2. patut la dah takde..Victoria kan? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..tau Takpa..sabtu lepas aku tenampak terus sambar..70 henget je tu yg aku terus ambik

      Delete
  3. iskh...nasib JB takder kedai vinyl...kalau tak...mau terachun jugak....hahaha...

    ReplyDelete
  4. deep purple?
    meh ceta, meh ceta
    aku nak baca dan tengok deep purple ko

    ReplyDelete
  5. Rm 70? Amat lah berbaloi baloi...

    ReplyDelete