Thursday 3 July 2014

Metal Hammer August 2013

Beli pun sebab cover depan nya gamba ini..



Bila dah bukak isi dalamnya macam ini..

macam biasa mesti dapat cd free.tak penah try pun dengar..heheh

Tapi cerita pasal Maiden dan kapten Bruce memang menarik la..



Layan gambar je la eh..kalau nak baca,sila save dan enlarge sendiri.. :p


Lagi....



Dan lagi...


Ada lagi...




Banyak jugak ceritanya..



Cerita pasal pakcik Halford dan Judas Priest pun ada..



Story pasal album baru Judas Priest..



Dan akhir sekali ialah cerita ni..



Semua gambar yang aku snap tu je la yang menarik dalam MH kali ini..yang selebihnya tak berapa menarik.lagi pun jangan harap la aku nak baca semua artikel..heheh..Limp Bizkit pun boleh menyemak pulak dalam MH issue ni..
Apa pun harap korang enjoy dengan gambar2 yang aku dah tepek nih..

6 comments:

  1. Replies
    1. Poster awek jepun babymetal tu..malas aku nak tampal..heheh

      Delete
  2. thanks tampal....dapat aku tumpang baca...kat JB tak jumpa pulak...

    aku pun tak pernah dengar cd2 free tu...heheh...

    ReplyDelete
  3. menarik... tak perna beli lagi majalah ni..

    ReplyDelete
  4. aku pun tak dengar haha

    thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete