Saturday 26 July 2014

Salam Aidilfitri 2014



Ketika entri ini di tulis,mungkin ada antara korang semua yang dah ada kat kampung,yang dalam perjalanan nak balik kampung,atau ada yang baru nak mulakan perjalanan balik kampung selepas bersahur nanti.pada yang akan memulakan perjalanan nak balik kampung tu,berhati2 lah ketika memandu.biar lambat asal selamat.

Takda apa nak cakap pun cuma aku ingin mengucapkan salam aidilfitri kepada :

-Rakan2 blog yang selalu singgah dan komen kat blog aku ni.kalau ada terlanjur kata,terlanjur komen yang mengguris perasaan, ter'riak' ke,mungkin ada antara entri aku yang agak terlampau ke,harap di maafkan.

-Pembaca senyap (silent reader) yang selalu singgah,peminat,(kalau ada)heheh..dan juga tukang spam yang selalu letak spam kat sini,salam aidilfitri juga untuk kalian.

-Pada haters dan juga yang anggap aku ini musuh kalian,maafkan aku andai aku selalu salah di mata kamu.moga kalian juga bergembira di aidilfitri ini.

Juga untuk teman2 rapat,kawan2 kat facebook,aidilfitri pada tahun ini aku hanya beraya secara sederhana je.dengan keadaan sekarang dengan musibah yang melanda Malaysia pasal tragedi 2 kapal terbang,Israel serang Gaza ada baiknya kita bermuhasabah diri dengan kejadian yang berlaku ini...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat anda semua..mohon maaf zahir batin.elak kan pembaziran di aidilfitri ini.

"Stay Heavy" \m/

p/s : teringat masa kecik dulu layan sarkis kat tv sambil pekena sirap waktu pegi beraya rumah orang..priceless!

8 comments:

  1. Apa paling important hari raya?
    berusaha sedaya upaya solat hari raya.
    tak boleh puasa pada hari tersebut.
    Dah tu je... yang lain semua optional, nak jumpa family kenapa mesti 1st syawal baru terhegeh2? nak mintak maaf kenapa kena tunggu raya? nak beli baju baru kenapa mesti raya 1st?
    Cehhhhhhhhhh..... aku ni berbual...makin orang menyampah.

    Kira aku cam ko la ye, ada haters
    yang di hated,
    deaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..Selamat hari raya Abg deaf mohon maaf zahir dan metal

      Delete
  2. Haha....Dulu masa budak2...abis jer sembahyang raya dan adegan bermaafan dan makan ketupat...mesti lepak depan tv layan sarkis....dan kalau program nyanyi2...konpem ada nasier wahab....huhu...

    Apa2 pun selamat hari raya....dan berhati2 di jalan raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq bang berteromber..heheh..Nanti kita mengeteh sama.Selamat hari raya aidilfitri

      Delete
  3. Anak katak dimakan buaya,
    Sudah makan cabut lari,
    Salam kemaafan antara kita,
    Selamat hari raya Aidilfitri

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya bro... bila nak lepak amkop?.. hehe

    ReplyDelete