Friday 30 December 2011

Di Ambang 2012

Tinggal 2 hari je lagi kita akan melangkah ke tahun baru.dan setiap kali tiba tahun baru,mesti orang akan bertanya "apa azam tahun baru"? setiap kali menjelangnya tahun baru..pada aku bukan pada awal tahun baru kita berazam atau angan2 sebegitu,sepatutya azam tu di tanamkan pada jati diri setiap hari,dan hari2 yang seterusnya..dan pasti nya tak perlu toleh ke belakang lagi..walau apa pun yang berlaku pada tahun 2011 ni,biarkan je lah ia berlalu pergi dan jangan toleh ke belakang lagi..

Macam aku pda tahun 2011 ni banyak peristiwa yang tak di jangka berlaku,antara nya aku kena tipu,harta benda aku hilang dan yang paling tak best ialah di tinggalkan orang yang jadi kawan rapat aku,suka duka aku berkongsi bersama dengan dia pergi tinggalkan aku.sayang dan cinta yang aku dapat selama ni hanya pura2 dari dia..dan banyak lagi suka duka aku,dan di tahun 2011 ni jugak la baru aku tau mana 1 yang boleh aku panggil kawan time aku berduka,pada waktu aku jatuh tersungkur,seorang dari kawan2 aku takda pun yang nak ambik tau.aku tak mengharapkan bantuan apa pun,cukup la dengan sekadar ambik tau dan dengar tentang rintihan aku.ni bila dah tau aku tersungkur waktu tu,suma masing2 wat taktau je.takpa lah,apa pun aku tak marah atau dendam pun kat sesapa..apa yg aku hanya mampu lakukan ialah doa kan kesejateraan mereka di dunia dan akhirat.cuma aku harap mereka2 ni akan sedar suatu hari nanti..

Ok lah,aku pun dah merepek yang bukan2 ni..hehe..aku harap korang tak jemu baca tulisan aku ni.so,nak citer 1 benda skit.seperti yang kita tau,kalau masuk tahun baru je mesti kita akan dapat kalendar baru kan?macam2 bentuk dan saiz kalendar yang kita dapat.dan ada 1 member Myspace aku ni nak belanja aku kalendar,yang sebenar nya dia nak bagi aku gift masa harijadi aku haritu,tapi masa tu beliau banyak masalah yan tak dapat nak di elakkan..aku pun tak mengharap sangat,tapi haritu dia beria2 cakap dia nak bagi tu as a gift untuk brithday aku yang dia tak dapat tunai kan,so dia suruh aku view ni kat Amazon.com..
                                                          muka depan


Iron Maiden 2012 official calendar..pasal dia tau aku ni minat maiden,tu dia tanya aku nak ke tak?aku cakap dah kalau nak bagi aku terima je (padahal dalam hati dah melonjak gembira)heheh..


                                                             belakang



Aku view kat amazon.com.ok lah bole tahan.nanti bole letak kat dalam bilik aku.heheh.tengok artwork kalendar pun cantik.Eddie yang dah jadi predator dari album maiden paling hit tahun 2010 The Final Frontier.semua artwork kat kalendar ni di ambik dari event t shirt iron maiden masa The Final Frontier World Tour pada tahun 2011 ni.cantekk..!

Ok.pada korang,moga tahun 2012 nanti menjadi tahun yang "betul2 menjadi" untuk korang..segala apa impian dan angan2 tersebut menjadi kenyataan.dan yang pasti,jangan toleh ke belakang lagi..tahun baru,semangat baru,jati diri baru and no more WEAKNESS..!!..


Wasted Years

From the coast of gold, across the seven seas
I'm travellin' on, far and wide
But now it seems, I'm just a stranger to myself
And all the things I sometimes do, it isn't me but
someone else

I close my eyes, and think of home
Another city goes by in the night
Ain't it funny how it is, you never miss it 'til it's
gone away
And my heart is lying there and will be 'til my
dying day

[Chorus:]
So understand
Don't waste your time always searching for
those wasted years
Face up... make your stand
And realise you're living in the golden years

Too much time on my hands, I got you on my mind
Can't ease this pain, so easily
When you can't find the words to say it's hard to
make it through another day
And it makes me wanna cry and throw my
hands up to the sky

                                              Iron Maiden - Wasted Years

No comments:

Post a Comment