Wednesday 11 February 2015

Metal Hammer March 2015

Bulan Mac pun belum sampai lagi,tapi MH dah keluarkan versi bulan mac.asalnya aku nak cari MH yang cover Guns N' Roses lama tu,tapi habis stok pulak.salah satu sebab aku beli issue ni (walau aku tau memang Metal Hammer sekarang ni dah tak berapa best)mungkin kerana nak menarik hati peminat Thrash yang dah tua  yang lama atau old timer,Metal Hammer keluarkan issue special kembali pada 30 tahun yang lalu pada tahun 1985...






Kebetulan 10 febuari haritu pun birthday Cliff Burton kan..





Layan gambar je laa..


gambar yang kiri atas tu James dengan Dimebag Darrel,masa ni dia tengah melepak kat rumah DD.diorang rupanya dah lama ngam


Kisah di zaman album 'Ride The Lightning'..












Kalau nak baca artikel tu,save gambar lepas tu boleh zoom in/out senang nak baca..











cerita2 penting pada tahun 1985








Yang ni poster free yang terselit sekali dalam majalah ni,Metal Hammer cakap poster 'rare' ada di antaranya gambar2 yang belum di publishkan sebelum ni..












yang ni macam pernah tengok?





RIP Cliff Burton



Yang lain2..takda cerita yang menarik pun..


Zakk Wylde,Dave,Lemmy,Slash




BabyMetal pun ada dalam Metal Hammer..






Itu je lah yang ada..yang lain2 aku malas nak tampal,pasal takda yang menarik..




10 comments:

  1. "Kebetulan 10 febuari haritu pun birthday Cliff Burton kan.." mcm dah lama eh 10 februari tu? padahal semalam, hehehe... (entry published 11 February 2015 02:56 am)

    ReplyDelete
  2. Tengok kat kedai je majqlqh MH sekarang..dah tak beli dah unless very very special content.

    ReplyDelete
  3. mcm menarik ni...serbu kinokuya...hahaaha

    ReplyDelete
  4. Kena cepat pergi beli nih..Aduiii kacau budget anak yg nak masuk U bulan nih...Haha..

    ReplyDelete
  5. err...sapa ada album BabyMetal...tolong review sikit...macam best jer tengok awek2 jepun ni...hahaha...

    ReplyDelete
  6. aku tertarik ngan babymetal haha.. poster alcoholica tu baru aku tahu yang bdk2 kat belah kampung aku rupanya cilok nama ni.. hahaha...

    ReplyDelete
  7. gotta,,,have..this...rushing..too..kinokuniya...as..fast..as...i...can... arghhhhhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa aku tgk kat kedai mamak dlm cold storage tu,kalo da sampai aku beli kat situ je..malas nak naik kino,kalo da naik kino kang aku gatal nak gi rock corner dah terguna duit beli vinyl..heheh

      Delete