Sunday 8 February 2015

Informasi



p/s : sekadar perkongsian..

6 comments:

  1. Abis tu orang kerja malam? Those permanent shift malam?

    ReplyDelete
  2. Ooo tuk bebudak je ke?
    Ok ok abis tu kat Alaska yang 6 bulan siqng 6 bulan malam?

    ReplyDelete
  3. deaf, artikel daripada majalah mmg biasa mcm ni... rujukan pun agak samar2

    tapi sabda rasullullah tu ada baiknya, terutamanya utk mengelakkan kebakaran

    ReplyDelete
  4. sebab tu aku saja tampal,,pasal artikel ni memang samar2..

    ReplyDelete
  5. aku perna baca dulu ni, dulu aku baru dpt baby, selalu tidor kan lampu buka, lepas baca pasal artikel ni, aku trus tutup lampu. hehe. skg ni dpt baby baru pun lampu tutup bila di bangun seorang2 kesian pula, gelap gelita.

    ReplyDelete
  6. kalau nak tidur memang bagus dlm gelap, sebab badan nak recovery balik, pastu bangun pagi sembahyang subuh kasi buka tingkap supaya oksigen yg segar pagi2 tu boleh recovery paru2.. ni semua pasal kesihatan, pasal 'recovery' balik, aku ada baca pasal ni semua. termasuklah gerakan solat semua tu. kalau Nabi suruh buat je... pasti ada hikmah tersembunyi.

    pasal kebakaran tu zaman dulu2 mungkin betul juga la, sebab tu dorang dulu umur panjang kot.. tapi ni bukan pasal terbakar rumah je tapi kesehatan.. hari tu orang kampung aku terbakar rumah sebab cas henset lama sangat sampai spark, kesian..

    kalau orang kerja malam tu memang tak berapa sehat la senang cakap, tapi kalau badan kuat boleh cover balik takpe. Allahu a'lam.

    ReplyDelete