Thursday 19 June 2014

19 Jun 2014

Syukur ke hadrat Allah SWT kerana aku masih lagi di beri peluang bernafas dan di anugerahkan tubuh badan yang masih lagi sihat.pada hari ini yang sama2 sambut hari lahir dengan aku ialah Brian Head Welch (gitaris band Korn)Salman Rushdie (penulis buku kontroversi),makcik Paula Abdul,Garfield(kucing ni pun sama?)Aung San Su Kyi (activist popular)The Sandman (TNA wrestler),Ann Wilson(Heart)Carmel Moore(British pornstar..erk?)dan ACDC drummer Simon Wright.

Seorang teman awal2 dah kasi hadiah kat aku..memang benda yang lama aku idamkan pulak tu..heheh..
Hadiahnya ialah ini..


Album Rainbow Rising remasters.album yang di riliskan pada tahun aku lahir.punya gumbira tak terkata aku dapat cd ni..heheh..sambil menaip ni pun sambil melayan lagu album ini..
Anyway,terima kasih pada kawan2,family,saudara mara yang wish kat fb,ada yang sms,ada yang call,ada yang Whatsapp,Wechat dan ada yang call free guna Kakao Talk..heheh..Tq so much..i really really appriciate that..

So,umur aku dah masuk 28  tahun..heheh..bukan tua,remaja dewasa ok...hahah.. :P



14 comments:

  1. Rainbow rising mungkin pada aku antara album heavy rock mampos terbaik dalam sejqrah. Antara album unsur metal terbaik history pun. Kalaj dorang sempat masukkan kill the king waktu rakam album ni, this is perfect album. Dari segi lineup, ni lineup llaing handsome dan paling cool untuk aku dalam mana2 band.
    And happy birthday.be(a)st wishes always.

    ReplyDelete
  2. ooo... belum masuk 3-series rupanya

    ReplyDelete
  3. awek ker yang hadiahkan....hahaha...

    btw...happy birthday bro...ooo mudanya....heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..never grow up never grow old blame it on the love of rock n roll..heheh

      Delete
  4. ...Absolutely classic and dark album from Rainbow...No doubt!

    ReplyDelete
  5. long live and keep on rockin..

    ReplyDelete