Monday 18 March 2013

Seventh Son Of a Seventh Son Reissue

Reissue terakhir dari 8 siri rilisan Iron Maiden piring hitam bergambar..


Semalam layan dvd filem Rock oo arahan Mamat Khalid,ada satu scene dalam movie tu pelakon Khir Rahman ada pakai tshirt SSOASS ni.memang kuat pengaruh IM ni masa era rock kapak dulu.

Belakang LP ni.nampak tak Eddie dalam mode invisible dia..heheh..cover depan ngan belakang memang nampak sama je,tapi bila bukak bahagian dalam,memang aku cukup teruja sekali..


Bahagian dalam..antara banyak2 gambar LP reissue ni,aku paling suka gambar2 dalam ni,memang ada yang tak pernah aku tengok lagi.aku kasi zoom sikit eh..

Gambar sebelah kiri.Bruce pakai tshirt Helloween tu..cayalah

sebelah kanan.Bruce pakai jeans boot cut

Bahagian isi dalam..

Lawak la pesen rambut Nicko tu..heheh..macam The Archies pulak.

yang belakangnya pulak lirik lagu

Okeh..gambar piring hitam bergambar pulak..


LP muka pertama gambar dari single 'The Clairvoyant'


Muka sebelahnya pulak dari single 'Can i Play With Madness'

Dengan ini berakhirnya rilisan reissue Iron Maiden limited edition picture disc ni..lepas ni tunggu rilisnya Maiden England 88 pulak..

Sebelum tu,jom la kita pakat2 dok meleleh dulu tengok Maiden England 88' ni yang kata nak rilis 25/3 nanti..heheh..

Cd/dvd/LP picture disc


8 comments:

  1. Wow!™ confirm Deaf Angel, Ijau dgn Berteromber teruja tengok benda ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku klu vinyl/lp/piring-warna-warni aku tak teruja tgk... sbb ni dah kasta kelas atas ni (kelas yg aku xmampu)

      Delete
  2. steady....

    aku suka fesyen rambut Adrian Smith zaman ni...jambu gitu...heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm pesen rambut shawn michaels dulu2 kan hahaha~

      Delete
  3. Ni release sangat cantik packaging dia. Thank you.
    Belakanf tu semua eddie lama frozen in ice

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete