Sunday 30 June 2013

Darth Vader T-Shirt

Sebelum tu aku nak ucapkan tahniah kepada pasukan Kelantan kerana menjuarai Piala FA musim ni.kepada JDT,walaupun kalah,pemain dan penyokong tetap profesional dan menerima kekalahan dengan hati terbuka,sehingga pagi ni,status kat fb pun semua penyokong JDT takda yang marah2,semuanya mengucapkan tahniah pada pasukan Kelantan.walaupun kalah,dapat jugak la penyokong JDT yang sorang ni bergambar dengan Piala FA tu..heheh..apa pun tahniah juga untuk pasukan JDT.di atas pengorbanan dan menjadikan arena bola sepak negara kembali meriah.harap selepas ni dan akan datang arena bola sepak negara akan semakin meriah lagi seperti sekarang.


Ok,Aku ni bukanlah peminat tegar Star Wars.memang aku tengok kesemua filem Star Wars dari episod 1 sampai 6 tu.apa yang buat aku suka kat Star Wars ni ialah karakternya,tapi aku suka karakter 'dark side' je lah,bukan karakter yang baik dalam filem ni.antaranya Darth Maul (penjahat dalam episode 1)dan juga ikon dark side Star Wars sapa lagi kalau bukan Darth Vader.oleh kerana design tshirt ni lawa dan menarik perhatian aku,tanpa berlengah aku terus beli..

tag baju ni pun memang Star Wars.tshirt aku semua size L

Tshirt ni simple je,takda tulisan logo Star Wars pun,hanya karakter Darth Vader tu tengah melutut.sebenarnya,kalau ikut novel dan komik Star Wars,ketua Sith (nama organisasi gelap dark side star wars ni)ada ramai.antaranya Darth Bane (sama nama macam musuh Batman) Darth Plaguies,Darth Sidious (sex pistol?) Darth Maul (yang bunuh tok guru/mentor Obiwan Kenobi dalam Episode 1) Darth Tyranus dan Darth Vader (pertama kali di perkenalkan di dalam filem Star Wars Episode IV - The New Hope)



Walaupun tanpa nama 'Star Wars' kat depan tshirt ni,kalau yang pernah tengok filem ni mesti tau sapa karakter yang berhelmet hitam ni..heheh..

Lepas ni aku ingat nak kumpul tshirt karakter dari filem dan komik pulak,tapi semuanya yang berwatak jahat lah,macam The Joker(Batman) Venom (Spiderman) Cobra (GI Joe) Freedy Krueger (Nightmare On Elm Street) dan Jason Vorhees (Friday The 13th)


14 comments:

  1. Kita org menang sorak pun jadi lah...heheh....tahniah TRW....tapi memang terbaik la B.O.S mlm tadi....

    Btw...aku ada selai tshirt star wars....dpt free masa beli kamera..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann..kita kalo kalah takda hal nye..cuba kalo kita memang mlm tadi,mcm2 la puak sana ckp..mcm tak boleh terima kenyataan

      Delete
  2. betul la... ramai fan Star Wars suka dengan watak jahat... Darth Vader salah satunya...dah la pakai Black... ( macam mat metal )

    btw.. betul ke saiz L... atau salah beli... hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh..betul bro,aku dah tak boleh pakai saiz M dah..

      Delete
  3. ....sedih™ beb

    dapat bergambo jadi la...

    JDT main macam t***! malu™ bro...

    ReplyDelete
  4. Darth vader dengar dia benapas dah menakutkan.

    Haha. Aku budak kecik zaman dulu tu

    ReplyDelete
  5. tahniah kpd JDT walaupun x menang....
    bro, check la kat mudah.my kat sana gua banyak beli tshirt karakter movie yang gua suka...gua beli tshirt Joker (Heath Ledger) pun kat sana jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh..yelah bro,tapi kadang baju lawa size pulak kecik..size M mmg tak boleh dah..hehe

      Delete
  6. woooo... nak kumpul t shirt pulak. Duit banyak takpe ;)

    ReplyDelete
  7. Salam. Bro, beli kat mana ye t-shirt Star Wars ni? Brape ye harga masa beli tu? Tq! :D

    ReplyDelete