Tuesday 2 April 2013

Maiden England 88' LP

Okeh..yang ni versi piring hitam bergambar pulak..

Takda beza dengan rilisan LP bergambar IM sebelum ni seperti Flight666 dan En Vivo! cuma yang lawa nya dia punya piring hitam tu lah..

belakang LP


Gatefold.bukak je keluar la gambar ni.artwork besar macam ni puas la tengok.untuk reissue 2013 ni artwork ni di hasilkan oleh HervĂ© Monjeaud seorang pelukis dari France.lain2 artwork beliau untuk Iron Maiden ni.kalau nak tengok lukisan IM dari dia ni boleh tengok Kat Sini artwork dalam website dia semua lawa2.


Kocek pertama.gambar band members masa muda remaja.


Bahagian belakang.sama macam versi cd,semua lirik lagu.


First LP.side one.Eddie naik kuda.


First LP side two.The Prophecy

Kocek lagi sebelah pulak..


Gambar IM in action.stage,pyro ngan Eddie memang lawa lah..


Kocek kedua belakang.lirik lagu untuk side three and four


LP side three.Eddie naik motosikal.artwork original rilisan tahun 89.


LP side four..err..seven son?



Selesai sudah sessi membako menampal piring hitam bergambar nih..heheh..tunggu versi dvd pulak..tak sampai2 lagi..

*Ada pulak yang buat lawak April Fool kat FB cakap Maiden nak rilis album baru 2013 ni dengan guest dia Adele..ceh..!

8 comments:

  1. Perghh gempaq giler! Teruja aku nengok!

    ReplyDelete
  2. aku tak akan teRACUN dgn koleksi piring warna-warni, huh!~ :)

    ReplyDelete
  3. Adi : mekasih bro

    Ijau : heheh..

    ReplyDelete
  4. bak kata ijau...golongan kasta rendah ni mampu nengok gambo ajer la... :P

    ReplyDelete
  5. Cantik... aku suka tengok... Thanks.

    ( ni aku nye pemikiran ok, Maiden abis main kat Eropah bulan 7, last few shows ada Anthrax, abis tu ada aku terbaca khabar angin Anthrax main kat Israel tapi kat tempat besar, kalo tengok peta dan formula perjalanan Maiden sejak berapa tahun, aku cam rasa Israel tu Maiden ngan Anthrax sebagai opener, lepas tu turun Arab, India, South East Asia, Jepun sebelum pegi Rock In Rio dan Argentina dan Chile...
    Aku tengok macam masih ada small chance Maiden main kat rantau sini betul2 lepas Raya.
    Tapi heran langsung takde rumours kat mana2, tapi tu la, aku cuma fikir je....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah..mintak2 ada main kat rantau sini..dah la dulu melepas yang kat singapore punya..isk2..

      Delete