Wednesday 17 February 2016

Fatal Portrait 30 Tahun

Yang di riliskan pada 17 febuari 1986,maka album ini dah genap 30 tahun.(sebaya dengan adik aku)




Album ni je dah 30 tahun,pakcik King tahun ni pun dah jadi warga emas dah.60 tahun umur beliau dah boleh keluar duit KWSP..heheh..






Takda la nak mereview sangat pun.pernah cerita pasal vinyl ni 2 tahun yang lalu kat sini :
http://xyruszone.blogspot.my/2014/11/king-diamond-fatal-portrait-vinyl_13.html

p/s : kalau cerita lebih2 nanti ada pulak yang komen kata aku dah terpesong akidah pulak.


7 comments:

  1. aku pernah beli cd album ni (dan brave new world) kat miri tahun 2006, 10 minit kemudian aku pulangkan balik sbb dua2 cd tu cetak rompak... ganti dgn ARLO/ARDO walaupun mahal sikit tapi atleast ori

    ReplyDelete
  2. tak pena dgr lagi album ni...

    ReplyDelete
  3. dulu2 takut tengok muka KD...makan budak!!!!

    ReplyDelete
  4. fuhhhh!!!! King Demen saya hanya ada keset jer. power lah abam!!

    ReplyDelete