Thursday 19 December 2013

Ketika Malaikat Tidak Bersayap


Aku ni bukan lah orang yang baik2 pun,walau orang cakap aku ni budak baik pun aku tetap tak boleh terima yang aku ni orang yang sempurna seperti kata pepatah "tak makan dek puji,tak mati dek keji"..heheh..lagi pun kalau benda yang baik tu apa salahnya di kongsi bersama.yang sama2 kita mendapat manfaatnya..
Cerita pasal buku ni,antara buku agama yang terbaik pada aku,tatabahasa dalam bahasa melayunya ok dan mudah di fahami,bacaan santai sesuai untuk yang susah nak tidur malam atau memang hobinya suka membaca.
Sesuai dengan tagline nya "himpunan kisah yang penuh hikmah yang menyegarkan jiwa anda" memang banyak pengajaran yang terdapat dalam buku ni,dan juga menyegarkan jiwa.itu memang tak di nafikan.

beberapa bahagian kisah2 menarik yang terkandung dalam buku ini

Tiap2 bab dalam buku ni memang menarik,banyak antaranya kisah2 yang kita tak tau,boleh tau melalui buku ni.antaranya kisah para sahabat Nabi Muhamad s.a.w,kisah moral moral kebijaksanaan,kisah jiwa jiwa yang gagah,dan juga kisah2 di akhir zaman.
Buku "Ketika Malaikat Tidak Bersayap" ni di terbitkan oleh Kemilau Publika boleh tengok kat fb http://www.facebook.com/bukukemilau. buku ni memang best dan menarik tak rugi kalau beli..sama2 kita memperoleh ilmu dan manfaatnya..memang puas hati baca buku ni dan tak jemu.memang di rekomend untuk korang semua.beli dan baca sampai habis.


4 comments:

  1. Wind beneath my wings ..

    Ok roger. Nanti aku gi kedai buku melayu aku cek.

    ReplyDelete
  2. Tq...nanti aku cek...

    satu aku tak suka buku-buku agama ni ayat dorang DBP abis...pening kepala nak baca....patut buat ayat2 santai dan mudah faham....terutama kalau targetnya untuk orang-orang muda....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buku ni ok..bahasa mudah n senang faham..bukan ayat ikut kamus dewan..heheh

      Delete