Saturday 1 June 2013

June 2013

Pejam celik,diam tak diam,sekejap je kita dah masuk pertengahan tahun.bermakna ada 6 bulan lagi untuk menjalani perjalanan hidup kita untuk tahun 2013 ni..
Takda apa yang menarik sangat kot bulan ni,cuma pada bulan Julai nanti seluruh umat islam di seluruh dunia akan menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak.

So untuk bulan ni,apa yang aku rasa menarik ialah abg Mus nak rilis album terbaru Megadeth yang bernama 'Supercollider'.yang akan di riliskan seluruh dunia pada 4 Jun nanti.antara trek yang dah di promo kat youtube aku baru aku layan tadi ialah lagu terbaru dari abg Mus and the geng yang di beri nama 'Kingmaker'


Boleh tahan best jugak lagu dia.lebih kurang macam lagu2 dari album 'Countdown' jugak.boleh la beli satu nanti eh..

Lagi satu pasal movie superhero yang dah 'tua' ni.katanya akan berada di layar lebar pada 14 jun nanti.movie yang aku maksud kan ni..


Tapi hero baru ni macam tak kena je.Henry Cavill ni pernah belakon dlm movie Immortal dan Cold Light Of Day bersama Bruce Willis.tapi takpa lah tunggu dan lihat je lah best ke tak 'Man Of Steel' ni nanti eh.aku rasa 'sumpahan' filem Superman ni memang sampai sekarang ada lagi.berapa je kutipan filem2 Superman sebelum ni yang cuma cukup2 makan je.walaupun ada yang mencapai tahap 'boxoffice' tetapi setiap filem nya tetap gagal dan mendapat kritikan teruk.

Oh,ya..lupa pulak aku,dalam bulan ni jugak nanti aku akan bertambah umur.ada ke yang nak bagi hadiah nanti?heheh..

4 comments:

  1. rupanya post pasal hari jadi bro rupanya... hahaha

    ReplyDelete
  2. Entri yg ada agenda tersembunyi...pemberitahuan happy birthday hahah...

    ReplyDelete
  3. Alamak..belum lagi la..19 jun nanti

    ReplyDelete