Tuesday 1 January 2013

2013AD


Rasanya baru je semalam 2012,tiba2 je dah masuk tahun baru 2013.apa pun,aku ingin mengucapkan sepatah dua tiga kata :

-Selamat Tahun Baru 2013 buat rakan2 blog,pembaca,pengunjung yang rajin jenguk blog aku ni dan juga peminat setia blog ni (kalau ada..heheh)

-Pada yang tak suka kat blog aku ni yang tak habis2 dok sakit hati kat blog aku dan geng2 blog aku,yang cakap tulisan aku ni sampah pun aku ucapkan selamat tahun baru jugak,moga di tahun baru ni,berubahlah sikit perangai tu,jangan tak habis2 nak bz body jer.kalau tak suka jangan jenguk kat sini..habis cerita.

Last sekali,moga azam korang yang tak tercapai pada tahun lepas tu,akan tercapai jugalah pada tahun 2013 ni insyaallah..dan semoga rakan2 semua dirahmati Allah SWT,di murahkan rezeki,di panjangkan umur dan juga mendapat idea untuk update blog untuk tahun 2013 ni..heheh

Love,Peace,Respect & Stay Heavy \m/

4 comments: