Saturday 22 September 2012

The Punisher T-Shirt

Sebahagian dari koleksi tshirt kegemaran aku.yang sebelah kanan tu beli kat JB,yang sebelah kiri beli secara online kat mudah.kenapa sampai 2 tshirt ni?sebabnya aku memang minat komik The Punisher,yang keduanya logo tengkoraknya tu.memang cantik dan simple,even kalau tak letak nama The Punisher pun mesti orang tau logo tu memang logo The Punisher.
Bezanya baju ni gigi tengkorak tu je.tu pasal aku beli sampai 2 tshirt ni.tshirt yang ni,gigi tengkorak dia ada 4 batang je..hehe..yang ni aku pakai time aku buat keja part time malam.kadang2 pakai time nak keluar melepak ngan member2 aku.
Yang ni pulak gigi dia ada 6 batang,tapi logo dia kecik sikitlah takda tulisan The Punisher,cuma cop copyright Marvel Comics kat sebelah kanan tu.sebelum ni aku ada cerita pasal komik The Punisher ni..boleh baca kat sini
Setakat ni tshirt The Punisher ni je lah selain dari tshirt rock aku.dulu masa aku tengah menggila main game Playstation 2,game The Punisher ni pun jadi koleksi permainan game aku tanpa jemu..lepas ni nak collect tshirt dari movie yang best pulak,macam Star Wars ke,Fredy Krueger atau Jason Vorhees..hehe..
                            anti hero pojaan hatiku..The Punisher..

No comments:

Post a Comment