Monday 11 July 2016

30th Anniversary Ultimate Freddy Krueger

Sempena 30 tahun filem 'A Nightmare On Elm Street' yang telah di tayangkan pada tahun 1984 dulu,NECA Toys reissue balik action figure Freddy Krueger ni.action figure ini telah di keluarkan semula pada tahun 2014 yang lalu..











Unboxing.tengok apa yang ada dalam kotak ni..





Dalam ni ada pakcik Freddy,kepala gantian,kepala mangsa yang beliau bunuh,telefon,dan juga topeng kulit terbakar.(dead skin mask).










muka serius




muka ada senyum















Filem pertama 'A Nightmare On Elm Street' juga merupakan filem pertama pelakon terkenal Johnny Depp.watak Freddy Krueger ini di lakonkan oleh Robert Englund.beliau juga telah di nobatkan antara watak seram terbaik sepanjang zaman selepas Sir Christoper Lee.dulu masa aku budak2 lagi pun memang takut bila tengok gambar atau filem Freddy Krueger ni.

Francais pasal filem Nightmare On Elm Street boleh tengok kat sini :
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Nightmare_on_Elm_Street_(franchise)

6 comments:

  1. budak2 dulu seram tengok cerita ni...sekarang tak seram langsung..haha...

    ReplyDelete
  2. wow.. baru aku tahu ni freddy yang disebut dalam filem deadpool tu haha... kang malam dia hidup bejalan2 dlm bilik..seramm haha

    ReplyDelete
  3. eeii.. aku pun takut masa kecik kecik dulu.. seram gitu

    ReplyDelete
  4. balik raya minggu lepas, korek2 mainan lama terjumpa action figure weapon X

    ReplyDelete
  5. Dekni, Jason Friday the 13, lagi sapa? Chucky anak patung puaka tu...
    lagi?
    hah... ni semua memang jangan harap la aku nak tengok pilem2 ni dulu2... mau kang aku terbayang2 masa sorang2 dalam toilet malam2. Hahaha

    ReplyDelete
  6. nasib baik tak minat toy2 nie,jimat duit..dah tak berapa ingat dah citer nie, nanti kena layan balik...satu lagi aku suka lagu Love kills oleh Vinnie vincent Invasion dgn Mark Slaughter dlm Elm Street 4..

    ReplyDelete