Sunday 9 October 2016

Lagi Yang Terbaru




Pada awalnya cuma nak beli 2 album Ella tu je,tapi ternampak pulak cd Loving Born dengan Putra tu.aku beli jugak la..cuma kali ni ada jugak la rilisan yang lain tu tapi semua aku skip pasal semua band meleweh era 90an.


Dan yang bestnya dapat piring hitam Lefthanded Keadilan.







Dapat free poster lagi.Di riliskan dalam format piring hitam sempena 30 tahun album ini.dengar cerita hanya terdapat 500 salinan yang di pasarkan di Malaysia dan Singapura.
Vinyl ni pun aku tak buka lagi masih sealed.tak sempat nak melayan.dengar cerita selepas ini piring hitam Wings Hukum Karma pulak akan di riliskan.sedia kan je la duitnya..heheh

10 comments:

  1. Aku punya lefthanded on the way...mampus lari bajet bulan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la bro..haha.konon nak save bajet nak tggu lp metalika skali kuar lefthanded lak

      Delete
  2. Skang label pandai nk bisnes...sume format dia nk buat...seb bek aku tk gile format...tp klu ada duit lebih nk gk beli utk saham masa depan...kihkih

    ReplyDelete
  3. tuu dia...re-release yg menyebabkan tiap2 bulan bole jd papa kedana...

    ReplyDelete
  4. Nazirah nqzirah nazirah nazirah..
    woo ella.
    soalan - mana kau tahu ada ni lefthanded ni semua ye? Korang ada cam underground group ke? Facebook ada ye ni semua pasal lp melayu?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takdalah mana ada underground grup..hahah..suma info dari facebook je bang deap

      Delete
  5. menggila sudah rilisan skg ni..

    ReplyDelete
  6. oh. Nanti kalau ada apa2 best share kat blog la. Aku selalu tertinggal bas.

    ReplyDelete