Wednesday, 19 August 2015

Wordless Wednesday

betul ke ni?dengar khabarnya akan di reissue/rilis minggu depan di bawah label Universal Music



12 comments:

  1. dah beli dah....tunggu aku tampal kat blog esok lusa.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam ada "-wi" je komen di atas ni hehehe

      Delete
    2. Hahah..di pintu sepi wi

      Delete
  2. betul2... aku sgt teruja mendengar kabarnya, dah mula jual dah, aku tunggu cd berpaling sekali, satu kali angkat. terbaikkkk aaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhh

    ReplyDelete
  3. Wah..dah beli?kelajuan cahaya betul.hahah..

    ReplyDelete
  4. mcm xcaye jek...tgk cover ni...nti aku tnye supplier btol ke dak ade reissue...klu btol ade aku book 100 unit bikin stok..

    ReplyDelete
  5. kat jb itu ari aku cari kat larkin x de kat angsana x de..bro berteromber lu beli kat kedai mana???

    ReplyDelete
  6. nanti update ye. Aku ada kaset nye

    ReplyDelete
  7. thanks for this info bro...

    http://www.rakuten.com.my/shop/rockcorner/product/CD4754580/

    RM 12.90 jer...

    ReplyDelete
  8. dgr cter, ade sorg supplier di kl tlah membolot sume cd album ni dri universal...dn menjualnya secara on9...jga tlah mempromonye kpd tokey2 kdai cd yg dmana custumor mereka mencari album ini dgn rege sedikit mahal dri harga sebenar...kerana cd ni murah jek...rm13 seunit...dn ini penyebabnya album ini telah habis djual dn tiada pasaran buat mase ini... ntah betol ke tidak...rumor

    ReplyDelete
  9. cetakan kedua...bru ade d pasaran...kot

    ReplyDelete