Sunday 2 February 2014

Kuda,Ang Pow & Hari Wilayah



Musim cuti,ramai geng2 blog pun bercuti juga,kesempatan cuti ni lah nak abiskan masa bersama keluarga ya tak?apa pun aku cuma nak ucapkan :

1.Selamat Tahun Baru Cina yang tahun ni merupakan tahun kuda kepada semua kaum cina di Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak,Singapura,Indonesia,Brunei dan Thailand.

2.Selamat bercuti panjang kepada seluruh rakyat Malaysia,dan geng2 blog semua..berhati2 di jalan raya bila nak kembali bekerja semula.

3.Selamat Hari Wilayah bagi warga Kuala Lumpur yang dapat cuti ganti,cuma aku je yang tak dapat cuti sebab tempat kerja aku dalam negeri Selangor.

And last sekali..
.
.
.
.
..
.

Terima kasih kat bos tempat keja dan rakan2 chinese yang kasi aku ang pow..alhamdulillah..rezeki..

hoyeahh!..

4 comments:

  1. gong xi fa cai pen'yo

    limau takde ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..limau dah abes kena bedal kat tempat keja bro,,heheh

      Delete
  2. wahhh dapat ang pow oooo...kalo dah ada anak macam aku ni, anak2 la yg paling suka hahaha

    ReplyDelete
  3. teringat pula terus cromok..hahaha..patut pun kebelakangan ni aku asyik deman dengan cromok,rupanya tahun kuda hehe....

    ReplyDelete