Sunday 3 March 2013

Adidas ZX Trainer

Masa aku balik keja,laluan nak balik ke rumah aku tu memang lalu kat satu kedai yang jual kasut ni,semalam aku lalu,terpampang la iklan 'Jualan Penghabisan Stok Kasut berjenama'.memang banyak la kasut berjenama yang lama punya stok kedai tu jual murah.ada jugak yang baru sampai,tapi di jual dengan harga diskaun 20%..aku  pun tengok2 la.sekali terpandang kasut yang ni..


Kasut Adidas ZX Trainer Red/Black.yang ni keluaran terbaru Adidas pada bulan febuari katanya.so aku pun try la search kat tenet,memang betul lah.ada banyak reka bentuk Adidas yang ni,tapi yang ni aku paling suka,nampak sempoi je.harga pun murah,aku terus la sambar satu..heheh..


Memang salah satu dari hobi aku memang mengumpul kasut,kalau tak silap kasut aku kat rumah kl ni di campur dengan kasut kat rumah jb,aku rasa ada dalam 15 pasang jugak la kot.ada dari Nike,Puma,Reebok,Converse,termasuk la Adidas ni..


Masa beli kasut ni,dapat la free gift mug Adidas ni..so,pada sesapa yang tinggal berdekatan Wangsa Maju ni,boleh lah pegi kedai yang aku cakap ni.jualan murah ni sampai 10 Mac je.
Alamat kedai :

JJ Chain Marketing

No 10, Jalan 3/27F, Wangsa Maju, Kuala Lumpur.
Tel: 03-41429925 / Fax: 03-41437133 (bersebelahan dengan Klinik Kita)

*Teringat kasut old skool zaman Rock kapak/rock kangkang dulu.. kasut Aliph..!

2 comments:

  1. jj chain marketing ni selalu buat sale... dulu pun ada, beli kat pertama

    ReplyDelete
  2. ada jual murah lagi x?? hehehe
    http://www.khudri2337.blogspot.com/

    ReplyDelete