Monday 1 January 2018

2018



2017 :

- Nak kata ada suka duka dalam tahun 2017 ni takda lah yang duka sangat cuma sepanjang 2017 memang aku sibuk dengan mengejar dunia je sampai blog aku ni pun dah sendu sebab jarang update..heheh.

-Hiburan duniawi.pembelian cd dan piring hitam yang ada antaranya belum berjaya di miliki.kerana salah satu sebabnya matawang kita nilainya agak dah menurun sedikit.lagi pun memang niat aku untuk mengurangkan pembelian cd dan lp ni untuk berjimat cermat.memang banyak rilisan yang aku skip,tapi kalau ada rezeki lebih memang aku beli lah.

-Dah ada whatsapp group geng bloggers.walaupun ada antaranya tak pernah bersua tapi berkenalan dengan rakan-rakan yang mempunyai hobi dan minat yang sama iaitu muzik.bertukar pendapat,gosip menggosip,cerita tentang rilisan terbaru dalam dan luar negara dan juga informasi tentang dunia gelap dan terang..heheh..dan ianya bagus dapat mengeratkan lagi silaturahim.

-Berkuburnya Ampang Park.antara shopping complex 'tertua' di Kuala Lumpur yang telah di hentikan operasinya pada 31/12/2017.pertama kali menjejakkan kaki di Ampang Park pada pertengahan 80an ketika aku masih kanak-kanak riang lagi.selamat tinggal Ampang Park..kau akan sentiasa dalam ingatan.


2018 :
-Kalau tanya pasal azam ni memang aku tak mahu cakap lah,lagi pun umur dah makin meningkat,cuma apa yang aku nak buat ialah nak perbaiki diri aku sendiri yang dah makin meningkat umur ni.

-InsyaAllah kalau takda apa-apa aral,antalogi cerpen aku yang kolabrasi bersama rakan sepermainan masa kecil dulu akan di lancarkan dalam tahun 2018 ni.dah banyak kali tertangguh,dan sekarang ni dalam proses kemaskini yang akan di terbitkan oleh satu penerbitan indie di kl ni.harap semuanya di permudahkan.

-Dah genap 4 tahun aku berhenti merokok

-Untuk adik-adik yang akan memulakan sessi persekolahan,belajar rajin-rajin.

-Semoga 2018 ni sukses untuk aku dan rakan-rakan bloggers dan juga pembaca yang rajin singgah kat teratak buruk aku ni

Selamat Tahun Baru 2018 dari aku.moga anda semua di kurniakan kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki berlipat ganda di tahun ini.

4 comments:

  1. aku dulu selalu konfius antara ampang park dengan ampang point... kalau ampang point antara tempat dating dan main pool awal 2000an dulu

    btw, selamat 2018, semoga perhobian lebih mantap

    ReplyDelete
  2. No henpon aku kat grup wassap tu patut keluarkan aku tak guna sudah haha harap admin grup tu baca komen ni. Selamat tahun baru 2018 geng. Semoga tahun ni kita semua akan terus sukses dlm kehidupan.

    ReplyDelete
  3. Wow...dah jadi novelis...selamat maju jaya untuk 2018

    ReplyDelete
  4. moga baik2 juga untuk tuan tanah

    ReplyDelete