Wednesday 20 December 2017

Queensryche & Samson

Yang baru sampai pada hari jumaat lepas dari Bintulu Sarawak.




Hasil persetujuan pertukaran dengan rakan blogger iaitu Ijau.memandangkan aku dan dia mempunyai hobi yang hampir sama (mengumpul cd dan games)maka terjadilah pertukaran antara cd game Playstation 4 'The Last Of Us' (seperti dalam entri Ini )dengan cd ini.pada mulanya cuma cd Queensryche 'Promised Land' je,tapi Ijau telah bermurah hati nak kasi aku lagi satu  cd.so dapatlah cd 'Samson-Joint Forces' tu.lagi pun aku memang tak pernah dengar muzik Samson,apa salahnya kalau cuba dengar mana tahu best ke.

Cuma belum berkesempatan lagi nak dengar kedua-dua cd tu sebab masa terlalu mencumburi aku..heheh..nanti kalau dah dengar boleh buat entri yang berasingan.
Apa pun terima kasih kepada Ijau untuk kedua-dua cd 'Queensryche Promised Land' dan 'Samson Joint Forces tu'.

7 comments:

  1. apa kena dengan denner/shermann? hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..tak mau cakap dalam ni nanti denner/shermann saman

      Delete
  2. ooo...sekali imbas aku ingat band Samson Indon...hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah..ni samson lepas era bruce dickinson

      Delete
  3. swipe dan trade adalah perlu untuk kelangsungan idup zaman la nie..

    ReplyDelete