Friday 8 January 2016

The International Jew

Akhirnya setelah berbulan2 lamanya baru lah habis di baca..heheh..




Kalau dari segi sejarah,Henry Ford merupakan pengeluar utama kereta yang begitu terkenal dengan jenama 'Ford' sehingga ke hari ini.pelbagai jenis kenderaan mewah telah di cipta yang kemudiannya telah di pasarkan ke seluruh dunia.tetapi ramai yang tak tahu Henry Ford juga sebenarnya seorang penulis yang hebat dan juga memiliki syarikat penerbitan akhbar yang penuh kontroversi iaitu 'The Dearborn Indiependent'.
Beliau juga merupakan satu2nya rakyat Amerika yang di sebut Adolf Hitler di dalam buku tulisan beliau yang terkenal iaitu 'Mien Kampf'.







Buku ni memang sangat2 menarik,ia nya menampilkan artikel2 kontroversi tulisan Henry Ford terhadap kaum yahudi,cerita yang sangat terperinci tentang konspirasi kaum yahudi dalam pelbagai bidang untuk menguasai dunia.Henry Ford betul2 membuka pekung kaum yahudi yang agak licik dalam segala bidang yang mereka ceburi,mereka menguasai semua,seperti dalam urusan jual beli,ekonomi,mereka menguasai wang di seluruh dunia,mereka juga mendapat sokongan ahli2 politikus yang tamak kan duit.
Aku malas nak ulas panjang,tapi kalau sesiapa rasa nak baca buku ini memang terbaik lah,terjemahan dalam bahasa melayunya memang mudah di fahami.segala cerita pasal 'kaum yang mulia' ini telah di dedahkan semuanya Henry Ford di dalam buku ini..

Untuk cerita lebih pasal buku ni boleh jenguk kat blog PC Kokak kat sini:
http://pckokak.blogspot.my/2015/07/buku-henry-ford-international-jew-edisi.html#comment-form

7 comments:

  1. Kaum yahudi ni disebut dalam al-quran mereka adalah yg paling loba dalam kehidupan dunia... dalam hadis pula kata mereka ni adalah pengikut2 dajjal nanti, juga dikatakan dajjal akan lahir dri keluarga yahudi.. dan hadis mengatakan kaum yahudi ni akan diperangi habis2an hingga mereka bersembunyi dibalik batu atau pokok..batu dn pokok tu akan bagi tau "disini ada yahudi mari bunuh dia".. klu kita singkap sejarah kemodenan dunia ni mmg dipelopori leh org2 yahudi.. albert enstein misalnya adalah sorg yahudi... sume yahudi belaka

    ReplyDelete
  2. menarik buku ni..nnt aku try cari..

    ReplyDelete
  3. dah lama aku tak baca buku2 genre ilmiah dan serius ni...

    ReplyDelete
  4. menarik jugak ya..

    seorang usahawan berjaya bercakap tentang yahudi..

    ReplyDelete
  5. Bila aku baca tulisan sastera klasik William Shakespeare
    Merchant Of Venice tu, memang terserlah walau beratus2 tahun dahulu... dan kalau kita baca zaman Crusades dulu...
    Sebelum pun Crusade pertama sampai ke tanah timur tengah dengan Kristian dan Islam berperang,
    Crusaders yang nak pergi tapi tak dapat ikut ke sana, buat crusades kat tanah mereka dengan mencarik pasal dengan kaum Yahudi.
    Well....

    ReplyDelete