Wednesday 5 April 2017

Spitfire MK1

Petang tadi balik kerja aku singgah kat satu kedai runcit kat rumah aku ni,terpandangkan benda ni..



Aku pun beli la satu sebab harganya pun baru Rm1.00.sebelum ni aku pernah nampak ada kapitalis jual kat Amcorp dengan harga rm10 - 15.cekik darah kan?





Aku beli pun sebab teringat masa zaman aku budak2 dulu.masa aku kecik2 memang suka kumpul benda ni.harganya pun pada masa tu lebih kurang 30sen atau 50sen la..

Ok,kita unboxing benda ni..heheh..

Bila bukak ni la yang ada..



Bila da siap pasang jadi la macam ni..




Spitfire tapi nampak macam kapal terbang jepun era perang dunia kedua.





Tu je gambar yang ada.ini la hobi aku 30 tahun yang dulu.jangan ingat cd dengan piring hitam je ada reissue.benda ni pun ada..kapitalis dah tak boleh nak ber'kapitalis' dah..heheh

7 comments:

  1. sekali keluar... mitsubishi zero

    ReplyDelete
  2. dulu aku belikan anak aku...tapi dia perempuan...tak minat...last2 ke tong sampah...haha..

    ReplyDelete
  3. ada aku belikan anak aku ni, dia beria minta beli.

    ReplyDelete
  4. hahaha... Zero punya model Spitfire dapat nama

    ReplyDelete
  5. Dulu dapat mainan ni kira dah cukup dah

    ReplyDelete
  6. Aaa la design macam mitsu zero... item re-packed kot hehehe... anyway, selamat kembali ke zaman yang indah

    ReplyDelete