Friday 16 May 2014

Selamat Hari Guru 2014



Selamat hari guru kepada cikgu2 yang pernah mengajar aku dari sekolah tadika,sekolah rendah,sekolah menengah dan sekolah agama.maaf,banyak nama2 cikgu yang mengajar aku dulu yang dah tak ingat lagi namanya.terima kasih kerana menjadikan aku insan yang berguna pada hari ini..

Tak lupa ucapan ini di tujukan pada cikgu rocker kita iaitu cikgu Arip http://bukurekod2u.blogspot.com/
Lagu2 kat bawah ni aku tujukan untuk semua warga pendidik di luar sana yang tak pernah rasa jemu untuk mengajar dan mendidik anak bangsa demi untuk masa depan mereka.Salute!


Nirvana - School



Van Halen - Hot For Teacher


Alice Cooper - School's Out


Motley Crue - Smokin' In The Boys Room


Korn - Another Brick In The Wall (Pink Floyd cover)


Terima Kasih Chekgu!..

3 comments:

  1. biarku menjadi lilin (pelangi) tak masuk dlm list? ni lagu best ni... dulu waktu kecik2 aku tak suka sbb bunyi koboi, skrg bila dah besar lain cerita (good guitar works too)

    ReplyDelete
  2. satan my master - (bathory) wakakakkaak

    ReplyDelete
  3. Teacher's pet - Venom la paling epik.....hahaha...

    ReplyDelete