Tuesday 19 June 2012

Hadiah Hari Lahir

Pertama sekali,syukur ke hadrat Allah SWT kerana aku masih lagi bernafas dan masih sihat.aku bersyukur sangat2 kerana pada tahun ini aku menyambut lagi ulang tahun kelahiran aku yang ke?..kira sendiri lah..haha..

Kedua,terima kasih yang tak terhingga kepada teman2,kawan2 aku masa kecik,masa sekolah rendah dan menengah,yang mana post kat FB aku,yang sms aku,yang call aku,malah ada yang guna email untuk mengucapkan selamat hari lahir pada aku..terima kasih yang tak terhingga,moga kalian juga di murahkan rezeki,di panjangkan umur dan di rahmati Allah SWT.

Dan yang ketiga..i would like to say a very very BIG THANKS to MISS Y,for sending me a very special gift,far away from England.THANK YOU so Much MISS Y,i really2 appriciate it. ;)

 

..And FINALLY,the special present..

  Aku memang dah lama mengidam benda ni,sejak dari tahun lepas lagi..tak sangka,aku bukak je present yang aku baru dapat tadi,rupa2nya benda yang dah lama aku idamkan..punya la gembira + terharu + excited tak terkata!..haha..bila dah dapat ni apa lagi aku bukak dan godek2 jadi la macam ni...

Yes.. Iron Maiden Ed Force One Model..Boeing 747 yang band ni gunakan untuk tour pada tahun 2008 dulu yang di namakan "Somewhere Back In Time World Tour" sekali dengan keluarnya dvd dan cd live "Flight666" pada tahun 2009 yang lalu.
Model ni sama dengan model kapal terbang yang sebenar.memang di buat dengan teliti..jenuh jugak aku nak memasangnya tadi.setelah di pasang ni la hasilnya..
                           Mascot Eddie masa zaman album Powerslave kat sayap belakang



Semua posisi aku ambik gamba ni..hehe..memang cun bentuk model kapal tebang ni..kapal terbang ni di pandu sendiri oleh Bruce Dickinson(vokal) sepanjang tour ni berlangsung.selain dari tu,bruce ni juga mempunyai syarikat dalam bidang aviasi ni,yang di panggil "Bruce Air".

ni je lah gambar yang dapat aku tunjuk..takda idea dah nak cerita apa..hehe..lagi pun perasaan terkejut tu masih ada lagi..so,sekali lagi terima kasih pada MISS Y sebab kasi hadiah yang sungguh bermakna ni..tq so much dear..

P/s : masa tengah update ni background muzik lagu "Coming Home" dari Iron Maiden gak..
 
"We will ride this thunderbird, silver shadows on the earth
A thousand leagues away, our land of birth
 Coming home when I see the runway lights
In the misty dawn the night is fading fast
Coming home, far away as their vapor trails align
Where I've been tonight, you know I will not stay"

                                            Coming Home

No comments:

Post a Comment